عزيزا... سيفي در اين جلسه با تقدير از حضور باشكوه مردم در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان يزد گفت:مردم به عنوان پايه هاي اصلي نظام و انقلاب در طول اين سي و سه سال از عمر انقلاب اسلامي هميشه از خادمان و دولتمردان خو حمايت كرده اند و اينبار نيز با حضور گسترده در اين انتخابات پيروزي ديگري را براي نظام رقم زدند كه در واقع خودشان برنده اصلي اين انتخابات بوده اند.

فرماندار با اشاره به تلاشهاي دنياي استكبار براي مقابله با پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي خاطر نشان كرد دنياي غرب و استكبار هر لحظه در صدد مي باشد تا با ترور دانشمندان هسته اي ، تحريم و تهديدهاي پي در پي نگذارد ايران اسلامي عزيز به قله هاي سعادت و پيروزي دست پيدا كند كه ملت شهيدپرور و ولايتمدار هر بار با درك موقعيت حساس و حضور با شكوه در صحنه هاي مختلف اين حركت دشمنان را با ناكامي مواجه ساخته اند.

وي با تأكيد به اينكه نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان يزد برگزار شد تصريح كرد:بحمدا... با بكارگيري نيروهاي توانمند ، تعامل مناسب با ستاد انتخابات كشور و استان ، برگزاري دوره هاي آموزشي و همچنين تمهيدات خوبي كه ستاد انتخابات شهرستان انديشيده بود اين دوره از انتخابات به خوبي و در نهايت سلامت و قانونمندي برگزار شد.

در اين مراسم با لوح تقديري از اعضاي ستاد انتخابات شهرستان و پرسنل فرمانداري يزد تقدير شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا